streda 3. júla 2013

Terka favorites for June

My favorites :)


Ahojte, dneska som sa rozhodla napísať vám pár recenzií mojich
              favourites za mesiac Jún,trochu neskoro, nevadí :)

------------------------------------------------------------------------------

Oriflame Multi-Purpose Cream



Dlho som hľadala krém ktorý má krásnu výraznú vôňu a našla som.Tento krém mám objednaný z Oriflame/u.Má úžasnú letnú vôňu melóna.Vždy keď si ho natieram, vonia mi od neho celá izba.Nie je moc mastný, dobre sa rozotiera :) Určite si ho objednám znova.


Garnier Roll-on





Túto vecičku  zbožňujem :) Vždy keď ráno vstanem, dám si ju na kruhy pod očami.Veľmi chladí, obsahuje kofeín.Pomáha mi prebudiť sa :) Stála ma  myslím si že dosť, až okolo 8,50 

Laky na nechty NYC,Miss Sporty


Mám rada tieto laky, už len kvôli farbám a značkám, keďže farba je taká veselá, letná a tieto dve značky sú moje najobľúbenejšie :) +vždy majú super cenu.

NIVEA protect&refresh 


Toto je novinka od Nivei.Jeho výhodou je, že si ho len nastriekam na telo a nemusím si ho rozotierať ako ostatné opalovacie krémy.Keď sa ponáhľam, má to dosť veľkú výhodu.Netuším koľko stál,kupovala ho sestra.Úžasne vonia!! :3

Rimmel Match Perfection púder






Mám ho už skoro minutý,ako vidieť.Zatiaľ asi môj najobľúbenejší púder.Len čo mi celkom vadí, že má po nanesení oranžovejšiu farbu.Inak mi vyhovuje.Cenovo bol drahší,ale oplatilo sa.Má aj zrkadielko a hubku (alebo ako to nazvať).Celkovo milujem značku Rimmel. 

Rimmel korektor





Ďalší výrobok od Rimmel-u z kolekcie Match Perfection.Je to korektor.Vybrala som si silnejší odtieň - 030.Je celkom fajn, dlho vydrží, super kryje.Super sa nanáša ! :) Stál 4,99 €.

__________________________________________________________________

Dúfam že sa vám článok aspoň trochu páčil.Je to môj prvý článok, takže sa mám v čom zlepšovať. Určite mi zanechajte komentár, budem veľmi rada. 




Ahojte.Terka. :)







2 komentáre:

  1. Rimmel korektor a Garnier Roll-On si plánujem kúpiť :) Vyzerajú že sú dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten korektor vyzerá dobre, plánujem si kúpiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť