nedeľa 21. júla 2013

Exfo brusher Wash recenzia

Ahojte. Po dlhej dobe sa znovu ozývam. Tento krát s recenziou na čistiaci gél s kefkou od Garnieru. Nebudem sa v úvode moc rozkecávať preto poďme hneď k recenzií. -M


Tento čistiaci gél mám cca 3 týždne. Nemala som ho nejako vytipovaný, že si ho chcem kúpiť, ale keď som v drogérke zastala pri čistiacich géloch a krémoch, padol mi do oka. Dokonca bol aj v zľave na 5 € (bežná cena je myslím že okolo 7 €) tak som sa rozhodla že ho vyskúšam.  Ako som už hovorila predtým než som si ho kúpila som o ňom  nečítala recenzie a nemala som naň žiadny názor. Tento gél sľubuje odstránenie prebytočného mazu  (to by mne dosť pomohlo keďže mám v lete celkom mastnú pleť) a taktiež redukuje čierne bodky a zabraňuje ich ďalšej tvorbe po dobu 14 dní. Na otázku či tento popis spĺňa skutočnosť by som povedala že určite áno. (samozrejme, že žiadny prípravok nie je sto percentný). No musím povedať, že môj problematický nos zostal po použití naozaj jemný. Čo sa týka čiernych bodiek vyčistil ich, no samozrejme že nie na 100%. Ja ho používam len párkrát za týždeň nakoľko všetkého veľa škodí. Vôňa mi prvýkrát, no nechcem povedať prekážala,  ale nevoňalo mi to. Samozrejme, že som nemohla čakať žiadnu zázračnú vôňu keď je to z uhoriek (hah). No po čase som si na túto vôňu zvykla. Používa sa tak, že potočíte vrchnú časť, následne potlačíte tubičku a na kefky  vám výnde čistiaca pena a následne "uzáver" zavriete aby nevytieklo veľa. Na vrchu sú kefky určené na čistenie čiernych bodiek a na redukciu mazu, ktorými si penu „vmasírujete“ do pleti. Po nanesení nechám pár minúť pôsobiť a následne tvár opláchnem čistou vodou.  Garnier má dva takéto čistiace gély. Rozhodovala som sa medzi nimi, no druhý je vyslovene na akné a s tým ja našťastie problém nemám.



Keby som mala ohodnotiť tento produkt na stupnici od 1-10 dala by som 9 bodov. 

Tak to je všetko. Dúfam, že sa vám recenzia páčila a určite mi zanechajte koment. Ahojte





2 komentáre:

  1. Aj ja mám tento produkt a som veeľmi spokojná! A inak super post!! A máte perfektný blog, naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám túto "kefku" už asi rok a pól a ešte som si na ňu neurobila názor, raz to pomáha raz nie no niekedy mám pocit že to dokonca nič nerobí. Po týždni čo som ju používala každý deň som mala pleť takú suchú že som sa musela 4x denne nakrémovať a začala som sa akokeby šúpať, nechápala som :D Používam ho raz za týždeň a maz odstranuje dobre, no čierne bodky - neviem neviem :D

    Inak máte pekný blog, veľmi pekné príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť